Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Eencilinder viertaktmotor
Boring x slag
89|60
Cilinder inhoud
373.2
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
|32|
Max. koppel
|
Koppeling
PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
X-ring
Starter
electrisch
Tankinhoud
9.5
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Vakwerkbuizenframe, gepoedercoat
Vering voor
WP Upside-Down Ř 43 mm
Vering achter
WP-monoschokdemper
Remmen voor
Vaste, radiaal gemonteerde vierzuiggerremklauw met schijf
Remmen achter
Zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf
Voorband
Achterband
Wielbasis
1.357
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
835
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
De Svartpilen 401 komt niet met smoesjes aanzetten voor zijn robuuste uitstraling. Het is per definitie een motor die zich thuis voelt aan de rand van de speeltuin die de grote stad is, waar het wegdek vaak verre van perfect is. Dit is een ware ontdekkingsreiziger die zijn lichte en krachtige motor gebruikt om door de kleinste zijstraatjes te navigeren. De donkere kleuren en graphics versterken de adembenemende uitstraling en weerspiegelen de progressieve mix van modern denken en het klassieke design dat de Zweedse roots eer aan doet.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan
om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.