Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 250 - 2024

€ 10.250,- € 11.129,-
Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De toevoeging van de nieuwste technische innovaties zorgen ervoor dat de TC 250 op de bovenste trede blijft in de competitieve 250cc 2-takt motorcrossklasse. Nu met E-Start en elektronische brandstofinjectie, wordt starten vereenvoudigd terwijl de prestaties op het circuit ongeëvenaard blijven dankzij het zeer geavanceerde EFI-systeem dat altijd de perfecte lucht/brandstofverhouding levert voor een onmiddellijk, regelbaar vermogen. De TC 250 is vakkundig geassembleerd met standaard hoogwaardige componenten en profiteert van een uitzonderlijke bouwkwaliteit, die zowel prestaties als betrouwbaarheid garandeert. Bovendien zorgen nieuwe graphics, geïnspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk, voor een opvallende nieuwe look, die wordt toegepast op de geheel nieuwe carrosserie die geavanceerde ergonomie biedt.

 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion