Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TE 300 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - te-300
husqvarna - te-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ga waar weinigen u voorgingen met de TE 300. Voor 2025 krijgt de voorkeursmachine voor 'hard enduro'-rijders wereldwijd diverse technische upgrades om zijn positie aan de top van de 300cc-tweetaktcategorie te bevestigen. Nieuwe koppelings- en remsystemen van Brembo verhogen de prestaties en betrouwbaarheid, terwijl er een gecombineerde start-stopschakelaar is geïntroduceerd om gewicht te besparen en het starten en stoppen te vereenvoudigen. Door het behoud van het lichte, wendbare chassis en de soepele WP XACT-vering staat het superieure rijgedrag van de TE 300 nooit ter discussie.

Ook leverbaar in de Heritage kleurstelling voor €14.439,-
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion