Nieuwsbrief:

HYOSUNG  GT 650 R WATERDECAL - 2007

Garantie: Nee
17240 Km
ZWART
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 219 km/u
Schade: schadevrij

Hyosung GT 650 R Water Decal


- Kenteken: MS-GF-74
- Merk: Hyosung
- Model:
- Tellerstand: 17240 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 647 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: GT650
- Vermogen: 54 kW / 74pk
- Ledig gewicht: 215 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Mooie Hyosung GT 650 R Water Decal, inclusief fatbar stuur.

De getoonde prijs is inclusief het tenaamstellen van de motor en het vrijwaren van het inruilvoertuig. Wij hanteren geen afleveringskosten!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of via WhatsApp contact opnemen via 074-2569835.

Bezichtigen of het maken van een proefrit is uiteraard mogelijk, dit kan ook ‘s avonds of in het weekend.
Inruil is mogelijk, tevens kopen wij ook alle merken auto’s en motoren in.

Alle moeite is genomen om de informatie juist weer te geven, maar fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Cattier auto's en motoren
Hoffmeijerweg 18
7495 RZ Ambt-Delden
+31742569835
michel.cattier@gmail.com

www.fcattier.nl
  • Wilt U een auto inruilen op een motorfiets, of juist andersom? Dat kan! Bij ons hebt u de unieke mogelijkheid om een combinatieruil te doen. Neem contact met ons op of kom langs bij F. Cattier, voor meer motorplezier.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cattier autos en motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion