Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Te Koop Indian 
Type : FTR Standaard
Nieuw
Motorinhoud : 1203 Cc 123 Pk
6 Versnellingen
Kleur : Zwart


-  Nieuwe Indian FTR Standaard
-  Ultieme Prestaties , Eerste Klas Styling
-  Verstelbare Ohling Voorvork In Combinatie Met De Piggy Back
-  Verstelbare Schokbrekers Achter , Geven De FTR Een Ultieme Rijgedrag
-  Met Zijn Koppel Van 120 Nm En 123 Pk Levert Deze FTR Op Soepele Wijze Prestaties
-  Kom Deze FTR Carbon Bezichtigen Bij Ons In de Showroom , De Koffie Staat Klaar !
-  Prijs 16.950
-  2 Jaar Fabrieksgarantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion