Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  ROADMASTER ELITE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
indian - roadmaster-elite
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Met zijn klassieke en geraffineerde stijl, handmatige montage en afwerking en eersteklas toervoorzieningen stelt de Roadmaster Elite, een tijdloze en tegelijkertijd moderne Amerikaanse toermotorfiets, nieuwe maatstaven. En met een opglage van slechts 300 exemplaren wereldwijd is hij een toppunt van stijl en exclusiviteit.

Geïnspireerde door het oorspronkelijke Springfield Blue uit de eerste jaren van de vorige eeuw, is de nieuwe Roadmaster Elite uitgevoerd in een kenmerkende tri-tone kleurschema met premium Candy- afwerkingsdetails. Indian Motorcycle Springfield Blue Candy met Black Candy Fade op een Silver grondlaag gaan samen met in Champion Gold uitgevoerd pinstriping: dit model put inspiratie nuit het verleden en het heden. De opvallende kleurcombinatie wordt verder verfraaid met kenmerkende Elite-graphics en handgeschilderde goudkleurige pinstripes.

tussen 1914 en 1918 breidde de oprichter van de Indian Motorcycle Company, George Hendee, de productiefaciliteiten in Springield uit en maakte hij ze tot de meest moderne motorfietsenfabriek ter wereld. Ervaren vaklieden bouwden elke motorfiets met de hand en met ongekend oog voor detail. Naast de beroemde Lak kleur Indian Motorcycle Red, die in 1904 voor het eerst werd toegepast, was in die tijd het Indian Motorcycle Springfield Blue een andere iconische kleur van het merk. Vandaag geven we met trots een eerbetoon aan deze luxe met onze nieuwe Roadmaster Elite 2025

*
Voor de zakelijke rijder is de btw aftrekbaar , zowel voor de aanschaf als onderhoudsfacturen.
Geen bijtelling /motor staat op de balans !
U hoeft alleen de privé gereden kilometers bij te houden en u betaalt uw eigen bedrijf hiervoor een redelijke kilometer vergoeding.
Overleg met je accountant wat redelijker wijs als vergoeding aan de zaak betaal wordt voor de gemaakte privé km.
Een lease op de motor heeft ook zo zijn voordelen voor de zaak.
Wij helpen u graag op weg via onze partners!

Opties en Accessoires:
7" display met Ride Command inclusief navigatie en Apple CarPlay®-integratie, 12V-laadaansluiting, 200W-audiosysteem met AM/FM-radio, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Audio installatie, Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Cruise control, Elektrisch windscherm, Handvatverwarming, Keyless start, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metallic lak, Navigatiesysteem, Springfield Blue Candy with Black Candy Fade over Silver and Championship Gold Pinstriping, Telefoonintegratie, Telefoonintegratie premium, Topkoffer, TPMS Sensoren, Treeplanken, Two-tone (metaal) kleur, Verwarmde buddyseat, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion