Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER LIMITED - 2024

Garantie: Ja
1519 Km
NARA BRONZE METALLIC
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 150/80 R16
Bandenmaat achter: 130/90 R16
Lengte: 221 cm
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij

Uniek in zijn soort . Een Bobber zoals een Scout Bobber Limited +Tech Moet zijn , robuust en op dikke 16'' banden staat hij zijn mannetje. De Limited is in vergelijking tot de standaard uitvoering extra voorzien van Cruise Control en Traction Control . Ook heeft de Limited uitvoering drie rijmodus ; Sport, Standaard en Tour voor een optimale rijervaring . En een USB poort voor het aansluiten en opladen van externe apparaten.4'' TOUCHSCREEN . Navigatie en diverse display schermen inzichtelijk met 1 druk op d eknop. De BOBBER Ltd-tech heeft standaard een sleutel-loos start systeem.

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt
*poetsbeurt
*6 maanden Vakgarage garantie
* 1 jaar pechhulp

Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 0,00

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Boordcomputer, Cruise control, Keyless start, LED koplampen, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion