Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER SIXTY - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ZWART
Vermogen:
63 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Perfecte balans tussen de vermogen en wegligging , voor gemakkelijk op en afstappen en een laag zwaartepunt bied de Scout Sixty Classic een vertrouwd gevoel en optimaal comfort. Dank zij de ergonomische midcontrols ligt het zwaartepunt direct onder je waardoor je vol vertrouwen met deze motor de mooiste ritten kan beleven.
Ervaar dit zelf om eens op een van onze demo's te rijden.

Opties en Accessoires:
4&amp;quot; analoog instrumentenpaneel met snelheidsmeter, controlelampjes en multifunctioneel display, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers, Led verlichting, Lichtmetalen velgen 16&amp;apos;&amp;apos;, Mid controls, Vloeistofgekoelde V-twin




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Indian Motorcycle Rotterdam
Waalhaven ZZ 6, Haven 2248
Rotterdam
Plan de route
010-4286320
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion