Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SUPER CHIEF - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
BLACK METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
Teller:
7.629 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
indian - super-chief
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022
EU verantwoordelijke: JeeGee Motors BV Curieweg 6 a 2408 BZ ALPHEN AAN DEN RIJN, NL 0172-432850

Thunderstroke 116
MAXIMUM KOPPEL 162 Nm
Floorboards met traditioneel cruiser-stuur, windscherm quick release en tassenset
4 inch touchscreen met Ride Command
Jekill & Hyde uitlaatsysteem

Opmerking: Motorfiets heeft een ECM reset gehad, hierdoor wijkt de daadwerkelijke kilomterstand af




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion