Nieuwsbrief:

KAWASAKI  J 300 - 2016

Garantie: Ja
7270 Km
ZWART/GROEN
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
J 300 ABS zeer nette motorscooter! Goed onderhouden en helemaal rijklaar. 12 mnd Bovag garantie.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
1e eigenaar, Anti Blokkeer Systeem, Bezorgen door heel NL mogelijk, Dealeronderhouden, Max 35kW (lichte categorie A2), Nederlandse motor, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Van dit model meer op voorraad, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion