Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KL 250 - 2023

Garantie: Nee
660 Km
Groen
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki KL 250 Enduro – 2023 – 660 km – 20 uur – Nieuwstaat

Te koop aangeboden: Kawasaki KL 250 Enduro uit 2023. De motor verkeert in nieuwstaat en heeft slechts 660 km en 20 uur gereden. De motor is uitstekend onderhouden en klaar voor de volgende eigenaar.

Specificaties



Bouwjaar: 2023


Kilometerstand: 660 km


Uren: 20 uur


Kenteken: 11-MT-FV


Staat: Motor in nieuwstaat, technisch perfect


Onderhoud:



Nieuw olie: Motul 7100 10W40


Nieuw oliefilter: Hiflo 207




Extra's: Boek en 2 extra luchtfilters inbegrepen



Deze Kawasaki KL 250 is ideaal voor enduro-rijders die op zoek zijn naar een betrouwbare, goed onderhouden motor die in topstaat verkeert.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion