|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 77|56 |
Cilinder inhoud | 1,043 |
Comp. verhouding | 11,8:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ø 38 mm met ovalen hulpsmoorkleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 142|104,5|10,000 |
Max. koppel | 111|7,300 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.600 (39/15) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel buis frame, aluminium |
Vering voor | 41 mm omgekeerde voorvork met traploze compressie, uitgaande demping en instelbaare veervoorspanning, veerweg 120 mm |
Vering achter | Horizontale back-link, gasgevuld, met traploze uitgaande demping en op afstand instelbare veervoorspanning, veerweg 144 mm |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbel radiale montage, monobloc, tegenover liggend 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/50ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1,440 |
Lengte | 2,100 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1,185 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Emerald Blazed Green / Metallic Matte Graphite Gray, Metallic Spark Black / Metallic Matte Carbon Gray, Stormcloud Blue / Metallic Matte Carbon Grey |
Beschrijving | De nieuwe Ninja 1000SX is de vierde generatie van de grondlegger van het moderne Sport Touringsegment. Naast alle motorische vernieuwingen en de dynamischere styling biedt de Ninja1000SX voor 2020 meer comfort, cruise control, quickshifter, geïntegreerde rijmodien een TFT display. Sport en Touring; de 2020 Ninja 1000SX is met recht eensportieve machine en reismotor in één.
|