Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2024

€ 15.995,- € 17.049,-
Garantie: Nee
10 Km
Metallic Matte Graphite Gray / Metallic Diablo B
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Ninja 1000 SX – Kracht, Comfort en Technologie in Één

De Kawasaki Ninja 1000 SX biedt de perfecte balans tussen sportieve prestaties en lange-afstand comfort. Met zijn krachtige 1.043cc viercilinder motor en geavanceerde technologie zoals rijmodi, KTRC (traction control) en Cruise Control, ben je altijd in controle, ongeacht de omstandigheden.

Het strakke design, gecombineerd met uitstekende aerodynamica en een comfortabele zithouding, maakt deze motor ideaal voor zowel sportieve ritten als lange reizen. Het TFT-kleurendisplay en de moderne elektronica zorgen voor een intuïtieve rijervaring.

Waarom de Ninja 1000 SX?


Krachtige 1043cc motor voor een snelle en soepele rit.
Geavanceerde elektronica voor veiligheid en controle.
Comfortabel voor lange ritten en dagelijks gebruik.
Iconisch design en betrouwbare kwaliteit van Kawasaki.


Stap op de Ninja 1000 SX en ervaar de ultieme combinatie van kracht, technologie en comfort!
  • Lemstra Motoren bestaat sinds 1993 en is al 26 jaar de grootste exclusief Kawasaki dealer van Noord-Holland.

    Voor nieuwe en gebruikte japanse motoren, verhuur, kleding, accesoires, onderdelen en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion