Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 7 HYBRID - 2024

Garantie: Ja
437 Km
Metallic bright silver
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Ninja 7 Hybrid is ‘s wereld eerste hybride motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Ninja 7 Hybrid een echte Game Changer. 

Dit model staat met nog maar 437km bij ons te koop en heeft nog 3,5 jaar fabrieksgarantie!

*Voor de zakelijke rijder: Het betreft een BTW motor.

Inruil en financieringen zijn mogelijk (Financiering is al mogelijk vanaf €237.- per maand, vraag hiervoor naar de voorwaarden) 


Voor vragen en/of meer informatie, neem gerust contact met ons op.

  • Lemstra Motoren bestaat sinds 1993 en is al 26 jaar de grootste exclusief Kawasaki dealer van Noord-Holland.

    Voor nieuwe en gebruikte japanse motoren, verhuur, kleding, accesoires, onderdelen en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion