Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA H2 SX SE - 2024

Garantie: Nee
3300 Km
GROEN/ZWART
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De Kawasaki Ninja H2 SX SE is de meest geavanceerde Sports Tourer ooit. De ultieme combinatie van technologie, waanzinnige Supercharged prestaties en rijcomfort door zijn elektronische vering. Als eerste Japanse motorfiets ooit is de H2 SX SE voorzien van een ARAS radarsysteem met adaptieve cruise control en dodehoekdetectie. Geïntegreerd in het 6,5" TFT-kleurendisplay is Kawasaki's SPIN infotainmentsysteem waarmee een veelvoud aan apps op het scherm getoond kunnen worden. Met de automatische grootlichtassistent en bochtenverlichting heb je in elke situatie perfect zicht.

- 48 maanden garantie

www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion