Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 ABS - 2017

Garantie: Ja
20600 Km
Grijs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kawasaki Versys 650 ABS matgrijs metallic. Deze Kawasaki is optisch helemaal in perfecte staat met originele lak. Ook technisch is de motor perfect onderhouden. De motor heeft slechts 20500 km gereden. Alle sleutels zijn aanwezig. Deze motor is optisch en technisch echt in nieuwstaat.Extra: Spaakwielen, ABS,Topkoffer, Handkappen, Handvatverwarming, Undertail . Een uitgebreide proefrit/bezichtiging is altijd mogelijk. 

De Kawasaki Versys 650 is een middengewicht motorfiets . Hij leent designelementen van dual-sport motoren , standaard motoren , adventure tourers en sportmotoren ; hij deelt kenmerken van alle motoren, maar past niet netjes in een van die categorieën. De naam Versys is een samentrekking van de woorden veelzijdig en systeem. Hij werd door Kawasaki op de Europese en Canadese markt geïntroduceerd als een model uit 2007 en op de Amerikaanse markt in 2008. Een versie die aan de emissienormen van Californië voldeed, werd in 2009 uitgebracht. In 2010 werd een nieuwe styling toegepast op de koplamp en kuipen en werden er verschillende functionele wijzigingen doorgevoerd, waaronder grotere spiegels en verbeterde rubberen motorbevestigingen. In 2015 werd een nieuw model geïntroduceerd met een nieuwe kuipstijl die de oudere, gestapelde koplampen verruilde voor de meer conventionele dubbele koplampstijl die veel voorkomt op sportmotoren. 
  • Belt u gerust voor informatie of kom langs.
    De koffie staat klaar. Neem ook eens een kijkje in onze webshop!
    Vanaf 50,- gratis verzending én gratis retour,in onze showroom en webshop vindt u veel en voordelige motorkleding, helmen en laarzen.


    In onze winkel hebben wij veel voorraad motorkleding, helmen en laarzen. Kijk ook eens in onze outlet! 
    Bij ons kunt u ook terecht voor goede gebruikte motoren, voortdurend nieuw aanbod. Ook inkoop,bemiddeling of inruil.
    Verkoop van top merken zoals Aprilia, Benelli, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Triumph, Yamaha.

    Openingstijden:
    Maandag: 12:00 - 17.30
    Dinsdag: Op afspraak
    Woensdag: 12:00 - 17.30
    Donderdag: 12:00 - 17.30
    Vrijdag: 12:00 - 17.30
    Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
    Zondag: 12:00 - 17:00 uur 

    Buiten deze tijden zijn wij op afspraak geopend, dus belt u gerust.
    Groot aanbod van helmen en kleding en alleen A- merken:
    Revit, Dainese, Segura, Grand Canyon, Sidi, Berik, Arlen Ness, TCX, Shark, Shoei,Caberg, Shark, Shuomy, HJC, Scorpion, Agv, Modeka, Richa, Stylmartin, JHS, Held, Rusty Stitches, Forcefield, Shiro, Premier, F-Lite.

    Motorcentrum Friesland/MotorKledingVoordeel
    De iisbaan 7
    Wommels
    0515-423060 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Friesland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion