Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 GRAND TOURER - 2017

Garantie: Ja
5685 Km
Zwart groen
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Kawasaki Versys 650 GT uit 2017  in absolute topstaat! De Versys 650 is de meest veelzijdige Dual Purpose motor in zijn klasse. Met zijn koppel rijke motorblok, lichte chassis, comfortabele zitpositie en lange veerwegen kan de Versys alles aan; van sportieve tourritten en reizen naar verre bestemmingen tot dagelijks woon-werkverkeer.

- Afkomstig van 1e eigenaar 
- Dealeronderhouden

Onderscheidende opties:
- Sw motech tanktas
- R&G valdoppen
- Windscherm
- Kawasaki mistlampen
- Handvatverwarming
- Kawasaki Koffers
- Traction control
- ABS
- Back-link Rear suspension
- Comfort zadel

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten
  • Wij leveren al onze motoren met een gratis all-risk verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion