Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 CLASSIC - 2009

Garantie: Ja
37051 Km
BLAUW
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
kawasaki - vn-1700-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

Zeer leuke dikke Vulcan 1700 injectie

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Cruisecontrol, Sissybar, Tassenset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion