Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX ABS - 2020

Garantie: Nee
18143 Km
ONBEKEND
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2016
Koppel: 111 Nm
Afmetingen (LxBxH): 210 x 79 x 124 cm
Tankinhoud: 19 liter
Aantal eigenaren: 2

Schitterende nieuw in Nederland geleverde Kawasaki Z 1000 SX.

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort Norisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd

Ben jij helemaal gek van motoren en op zoek naar een nieuwe uitdaging of ken je iemand in je omgeving? Aarzel niet en neem contact met ons op voor een passende functie in ons bedrijf!
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion