Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1300 - 1979

40238 Km
ROOD
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 195 afleverkosten.

Totaal gerestaureerde dikke zes cilinder. Deze motor is in eigen huis gerestaureerd en alle slijtdelen zijn nieuw of gereviseerd. Motor staat momenteel op Belgisch kenteken, maar is naar alle landen in te voeren.

• De getoonde prijs is inclusief aflevering en rijklaar maak kosten, dus geen bijkomende kosten.
• Inruil mogelijk
• Financiering mogelijkheden (ook zakelijk).

Rosa Motoren is een allround dynamisch motorbedrijf in Zuid Limburg.
Door onze geringe omvang en heldere manier van werken staat de kwaliteit en de persoonlijke aandacht voor onze klanten en hun motoren op een hoog niveau.
Of u nu een gebruikte motor of een nieuwe motor wilt kopen, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Ons team, met meer als 35 jaar ervaring, staat klaar voor alle beurten, reparaties, storing analyse en banden service die uw motor nodig heeft om goed en veilig te blijven functioneren.
Bij Rosa Motoren kunt u tevens terecht voor restauratie, schade taxaties / herstel en personaliseren van uw motorfiets.
Op onze Tovami vermogenstestbank is het mogelijk om uw motor te testen en optimaal af te laten stellen.
Op onze “zolder” vind u een voorraad gebruikte motoronderdelen en wij beschikken over een motorstalling.

ROSA MOTOREN
Zoerbeemden10A
6245LR Eijsden
043 408 5555
www.rosamotoren.nl
  • do open





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rosa Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1985 - In 1985 werd een overeenkomst bereikt met het Zwitserse bedrijf Rotax voor de levering van motorblokken en hoewel dit het laatste jaar was dat het bedrijf officieel participeerde in de motorcross lanceerde men nog wel de ETX in 125 cc end 350 cc versies. Ivano Beggio had een diepgeworteld vertrouwen in de kracht en capaciteiten van zijn machines om de jongere motorrijders in de gehele wereld te kunnen overtuigen. Aprilia experimenteerde in die tijd ook volop met kleuren en verftechnieken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion