Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 7 HYBRID - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Z7 Hybrid is ‘s wereld eerste hybride motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Z7 Hybrid een echte Game Changer.

De Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony
  •  Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion