Mooie Z750S met weinig kilometers.
Met 3 maanden garantie.
Horeon Motoren in Zwanenburg is een exclusief Kawasaki dealer, en onderhoud en repareert ook Honda, Yamaha, Suzuki en Triumph motoren
AL ONZE PRIJZEN ZIJN INCL.AFLEVERINGSKOSTEN
Wij zijn BOVAG en FOCWA lid.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn
Boring x slag
68,4|50,9
Cilinder inhoud
748
Comp. verhouding
11,3 : 1
Kleppen
4 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
Injectie ø38 mm x 4
Ontsteking
digitaal
Vermogen
110|81|11.000
Max. koppel
75|8.200
Koppeling
meervoudige natte platen koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
230
ABS
nee
Frame
Diamant, hoogwaardig staal
Vering voor
niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm
Vering achter
qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 126 mm
Remmen voor
dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, tweezuigerremklauwen
Remmen achter
enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw
Voorband
120/70 ZR 17
Achterband
180/55 ZR 17
Wielbasis
1.425
Lengte
2.080
Breedte
780
Hoogte
1.180
Zithoogte
805
Drooggewicht
199
Leverbare kleuren
Beschrijving
De Z 750 S is motorisch nagenoeg gelijk aan de Z 750 maar beschikt over een half top kuipje voor betere windbescherming en is daardoor iets zwaarder. Leverbare kleuren rood, zwart en blauw.
Dealerschappen:
KAWASAKI
Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha.
We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen.
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.