Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Goed onderhouden en nette Z800 met ABS Performance
Extra's
KORTE PLAATHOUDER,
TANKPAD
BOBBINS
AKRAPOVIC SPORTDEMPER
LED KNIPPERS,
DUOZITCOVER
VERSNELLINGSINDICATOR,
SMOKE SCHERM,
QUICK SHIFTER UP
DESIGN HANDVATTEN
TOMTOM VOEDING
Dealer Garantie: 3 Maanden
alleen icm aflveringspakket a €195,-- Leuk dat u een advertentie van ons bekijkt! Heeft u interesse in dit product en wilt u er meer van weten? Dan kunt u natuurlijk altijd even met ons bellen op 038-4658058 maar een e-mail sturen mag natuurlijk ook. U bent altijd van harte welkom in onze winkel om eens goed naar de motor te komen kijken en bij echt serieuze interesse is een proefrit altijd mogelijk. Als dealer hebben wij een aantal verplichtingen en die komen wij altijd na, daar kun u op vertrouwen.
Over ons:
TT Motoren, opgericht in 1979 en uitgegroeid tot een begrip in de regio en ver daarbuiten. Dealer van Suzuki en Kawasaki, een winkeloppervlakte van 2000 m² waarvan een kledingshop van 700 m², voorzien van een moderne werkplaats, de grootste motorverhuurder van de regio én we hebben goede koffie! Combineer dit alles met personeel dat verstand van zaken heeft, klantvriendelijk is en passie heeft voor motoren. Dan krijg je een motorzaak zoals die behoort te zijn.
Daarom dus TT Motoren!
Deze advertentie is met de maximale zorg samengesteld, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Openingstijden
Maandag: 09.00-18.00
Dinsdag: 09:00-18.00
Woensdag: 09:00-18.00
Donderdag: 09.00-21.00
Vrijdag: 09.00 –18.00
Zaterdag: 09.00- 17.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt viercilinder-in-lijn |
Boring x slag | 71|50.9 |
Cilinder inhoud | 806 |
Comp. verhouding | 11.9:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø 34 mm x 4 (Mikuni) met dubbele hulpsmoorklep |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 113|83|10200 |
Max. koppel | 83|8000 |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2,571 (36/14) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Ruggengraatframe, opgebouwd uit buizen (met motor subframe), hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm upside down voorvork, met instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning. Veeruitslag, voor |
Vering achter | Bottom-link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper. Veeruitslag, achter |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 310 mm wave type remschijven Dubbele remklauwen met 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele remschijf, 250 mm wave type Remklauw met een zuiger |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR 17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1445 |
Lengte | 2100 |
Breedte | 800 |
Hoogte | 1050 |
Zithoogte | 834 |
Drooggewicht | 231 |
Leverbare kleuren | Candy Flat Blazed Green / Metallic Spark Black, Metallic Spark Black / Metallic Flat Spark Black, Candy Burnt Orange / Metallic Spark Black |
Beschrijving | Kampioen met Klasse
De Z800 zet de legende van de Z-familie trots verder. Veertig jaar na de lancering van de Z1 heeft deze nieuwe machine de stijl, persoonlijkheid en prestaties die de supernakeds van Kawasaki zo legendarisch maken. Met 806cc aan kracht en prestaties beschikt de Z800 over een stevige punch. |
| Dealerschappen: KAWASAKI, SUZUKI |
TT Motoren Zwolle is sinds 1997 jouw dealer voor Noord en Oost Nederland.
Naast het prachtige programma van SUZUKI en KAWASAKI hebben wij altijd spectaculaire akties en een rijke keuze aan geselecteerde occasions en staan wij u graag terzijde bij de verdere 'aankleding' van uw motorhobby.
Bij ons treft u een ruim assortiment aan van helmen, kleding en accessoires. Een groot gedeelte hiervan is direct uit voorraad leverbaar.
Andere artikelen kunnen wij normaal gesproken binnen 24 uur in onze winkel hebben. De kledingcollectie voorziet u voor elke 'motor' gelegenheid: van kinderjack tot raceoverall, bescherming tegen koude vingers of vóór warme voeten, Comfort-Temp, Cordura, Gore tex of het mooiste leer van oa Berik en Revi't. De werkplaats is uitgerust om aan alle merken het juiste onderhoud te kunnen uitvoeren.
Onze motor verhuur afdeling is de grootste in de regio. U kunt bij ons per dag of een langere periode een motor huren, ook is daarbij kleding verhuur mogelijk.
TT Motoren heeft het…… Team TT Motoren Zwolle
 | Zwolle, Overijssel |
 | 038-4658058 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken