Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2016

Garantie: Ja
18334 Km
Zwart
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Kawasaki Z800 ABS (2016) – Klaar voor Avontuur!

 

Ben je op zoek naar een krachtige, betrouwbare en waanzinnig gave motor? Dan hebben we bij Motorcentrum Deventer iets speciaals voor jou!

Wij bieden aan: een prachtige Kawasaki Z800 ABS uit 2016 met slechts 18.334 kilometer op de teller. En het mooiste? Deze machine is altijd door ons onderhouden bij Motorcentrum Deventer. Dat betekent dat je zeker bent van een motor die tot in de puntjes is verzorgd en klaar is voor vele nieuwe kilometers.

De Z800 ABS is de perfecte combinatie van sportiviteit en controle, dankzij het soepele vermogen en het veilige ABS-systeem. Ideaal voor zowel de dagelijkse rit als de avontuurlijke toertocht.

Inruil en financiering is geen probleem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion