Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z1000 - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Oranje
Vermogen:
93 kW
Teller:
36.036 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 12 maanden
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende Kawasaki Z1000 in de kleur oranje.

De Kawasaki is voorzien van:
  • Yoshimura uitlaatsysteem en naar 1 kant verplaatst
  • Korte kentekenplaathouder
  • Stuurspiegels
  • Smoke ruitje
  • Radiator cover
  • Valblokken
  • Gouden afdekdopjes
  • Tankpad
  • Verstelbare sport remhendel
  • Versetlbare sport koppelingshendel
  • LED knipperlichten voor
  • LED knipperlichten achter
  • LED verlichting onder de motor (aan en uitschakelbaar)
  • Wheelstriping
  • Middenbok standaard
  • Voorvering instelbaar
  • Achterveer instelbaar
  • Gevarenlichten
  • Duoseat
  • Stalen kettingkast
  • Zwarte passagiersvoetsteunen
  • Zwarte motorblok kapjes
  • 2 sleutels
De Kawasaki Z1000 is een krachtige naked bike die bekendstaat om zijn scherpe, agressieve ontwerp en indrukwekkende prestaties. Met een viercilinder motor van 953 cc, directe gasrespons en een sportief chassis biedt deze motorfiets zowel plezier als comfort, of je nu op bochtige wegen rijdt of in het stadsverkeer. Het model combineert klassieke Kawasaki-elementen met moderne technologie en is geliefd bij motorrijders die houden van een pure rijervaring.

De Kawasaki wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt
- ZGAN banden en kettingset
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €295,-
6 maanden garantie €495,-
12 maanden garantie €895,-

De Kawasaki komt uit 2003 en heeft 36.036 km gereden. De motor verkeert in een zeer goede staat! 

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Kawasaki z 1000 sx abs z 900 e z 800 e z 750 z 650 zx 10 r zx 6 r se z 400 300 250 125 er 6 n
Opties en Accessoires:
Yoshimura uitlaatsysteem en naar 1 kant verplaatst
Korte kentekenplaathouder
Stuurspiegels
Smoke ruitje
Radiator cover
Valblokken
Gouden afdekdopjes
Tankpad
Verstelbare sport remhendel
Versetlbare sport koppelingshendel
LED knipperlichten voor
LED knipperlichten achter
LED verlichting onder de motor (aan en uitschakelbaar)
Wheelstriping
Middenbok standaard
Voorvering instelbaar
Achterveer instelbaar
Gevarenlichten
Duoseat
Stalen kettingkast
Zwarte passagiersvoetsteunen
Zwarte motorblok kapjes
2 sleutels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
T.D.K. Exclusive
Pallasstraat 42
Tilburg
Plan de route
0617684975
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion