Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 ABS - 2018

€ 5.488,- € 5.888,-
9137 Km
Candy Lime Green
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER NU VAN ONZE MEGA ZOMER UITVERKOOP!!! DEZE MOTOR NU VAN €5.888,- VOOR €5.488,- ! WEES ER SNEL BIJ WEG = WEG! NEEM EEN KIJKJE OP ONZE WEBSITE VOOR ALLE TOPDEALS!

In prachtstaat verkerende Kawasaki Z650 ABS in de prachtige kleur Candy Lime Green! De Kawasaki staat momenteel op vol vermogen maar is ook op 35kw voor de A2 rijder leverbaar tegen een kleine meerprijs.


De Kawasaki is voorzien van:
  • ABS systeem
  • Korte kentekenplaathouder
  • Smoke windscherm
  • Kleine smoke led knipperlichten voor
  • Kleine smoke led knipperlichten achter
  • Bobbins
  • Duoseat
  • Gear indicator
  • Kawasaki certificaat
  • 2 sleutels + codekaartje
  • Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig
De Z650 kan terecht voortborduren op zijn immense populariteit als beste allround pakket in zijn segment. De Z650 heeft een modern aangescherpt design. De Z650 is de meest complete motor in zijn klasse.

De Kawasaki wordt afgeleverd met:
- Laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd door de dealer bij 7.471 km (1.666 km geleden)
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €195,-
6 maanden garantie €395,-
12 maanden garantie €595,-

De Z650 komt uit 2018 en heeft 9.137 km gereden. De motor staat momenteel op vol vermogen maar is tegen een kleine meerprijs van €250,- ook op 35kw voor de A2 rijder leverbaar. De motor verkeert in zeer nette staat.

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren..

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Kawasaki z 1000 sx abs z 900 e z 800 e z 750 z 650 zx 10 r zx 6 r se z 400 300 250 125 er 6 n
Opties en Accessoires:
ABS systeem
Korte kentekenplaathouder
Smoke windscherm
Kleine smoke led knipperlichten voor
Kleine smoke led knipperlichten achter
Bobbins
Duoseat
Gear indicator
Kawasaki certificaat
2 sleutels + codekaartje
Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion