Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 ABS - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
CHAMPAGNE
Vermogen:
35 kW
Teller:
40.900 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Mooie en betrouwbare Kawasaki Z650 in champagnekleur. Deze naked bike combineert sportief rijgedrag met comfort, ideaal voor zowel de beginnende als de ervaren rijder. Uitgerust met een zwart sportief windscherm, verkorte kentekenhouder en splinternieuwe banden, dus volledig klaar om de weg op te gaan. De Z650 staat bekend om zijn wendbaarheid, fijne zitpositie en sterke parallel-twin motorblok.

Kortom: een frisse, rijklare motor met een stoere uitstraling waar je zo op weg mee kunt!

-1 maand garantie!

-Nieuwe banden t.w.v. €500

-ABS 

-Digitaal display  

-Led lampen 

-Unieke champagne kleur 

-2 sleutels aanwezig 

-Geschikt voor A2 (35KW)

-Zwart windscherm 

-Goed onderhouden

 
Opties en Accessoires:
1 maand garantie, ABS, Nieuw banden t.w.v. €500, Verkort kentekenplaathouder




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Blue Bikes Delft
Willem Hooftstraat 31
Delft
Plan de route
015-2147191
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion