Kawasaki Z650 – April 2022 | 1e eigenaar | 6 maanden garantie
Deze Kawasaki Z650 van april 2022 verkeert in topstaat en is afkomstig van de eerste eigenaar. De motor is destijds nieuw door ons geleverd en is compleet met boekjes en beide sleutels. Voorzien van een tankpad en seat cover in de kleur van de motor, wat hem een extra sportieve uitstraling geeft.
Hij wordt geleverd met een afleverbeurt en 6 maanden garantie, zodat je zorgeloos kunt genieten van je ritten. Deze Z650 is desgewenst ook om te bouwen naar 35kW, ideaal voor de beginnende motorrijder met A2-rijbewijs.
Nieuwsgierig geworden? Neem contact met ons op of kom langs voor een bezichtiging/Proefrit!
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor
Boring x slag
83|60
Cilinder inhoud
649
Comp. verhouding
10,8:1
Kleppen
DOHC, 8 kleppen
Brandstof toevoer
Brandstofinjectie: 2 x Ø 36 mm met dubbele gaskleppen
Ontsteking
Vermogen
68|50|8000
Max. koppel
65,7|6,500
Koppeling
Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.438 (39/16)
Overbrenging
Gesloten ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15
Topsnelheid
ABS
Frame
Trellis frame, hoogwaardig staal
Vering voor
41 mm telescopische voorvork
Vering achter
Horizontale back-link, met instelbare veervoorspanning
Remmen voor
Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger
Remmen achter
Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
Voorband
120/70ZR17M/C (58W)
Achterband
160/60ZR17M/C (69W)
Wielbasis
1,410
Lengte
2,055
Breedte
775
Hoogte
1,080
Zithoogte
790
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Metallic Flat Spark Black / Metallic Spark Black, Candy Flat Blazed Green / Metallic Matte Graphite Gray / Metallic Flat Spark Black, Pearl Flat Stardust White / Metallic Flat Spark Black
Beschrijving
De nieuwe Z650 kan terecht voortborduren op zijn immense populariteit als beste allround pakket in zijn segment. Naast een aangescherpt design heeft de Z650 meer koppel, een prachtig TFT-display met Smartphone connectiviteit en LED verlichting. De Z650 is de meest complete motor in zijn klasse.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.