Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZRX 1200 R - 2002

33957 Km
Blauw
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
kawasaki - zrx-1200-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een super nette bomvolle ZRX1200 R motor komt van de eerste eigenaar

-*Akrapovic full systeem
* Ohlins achterschokbrekers
* Ohlins voorvork binnenwerk
* Voorvork stabilisator
* Stuurdemper
* Korte kentekenplaat houder
* Phoenix rem schakel set
* Radiale remtangen
* Brembo achterrem
* Brembo hoofremcilinder front
* Titanium uitlaat steun
* LSL sport stuur
* Sargent seat
* Uitbouw koppelings cilinder
* Val beschermers
* Wave remschijven
Zal best nog wat vergeten zijn mooier en completer ga je hem niet vinden
Alle orginele onderdelen nieuw er ook bij





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verhoeven Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion