Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 10R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Na het behalen van de zesde superbike wereldtitel op rij introduceert Kawasaki - in nauwe samenwerking met het Kawasaki Racing Team - een nieuw hoofdstuk in de legendarische Ninja familie. De Ninja ZX-10R en Ninja ZX-10RR. De ZX-10RR is stabieler en makkelijker te rijden door gerichte upgrades zoals de geïntegreerde winglets en nieuwe stroomlijn. Standaard uitgerust met lichtgewicht titanium Pankl motorcomponenten, hoogwaardige Showa vering, Brembo remsysteem, Up/Down Quick Shifter, 4.3’’ TFT display met smartphone connectviteit en Cruise Control om zo het summum te vormen van Superbike techniek.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Winterdeals - Occasion uitverkoop

De eerste sneeuw is gevallen op Nederlandse bodem. Voor NIWA Motoren hét moment om de winterdeals in de luiden!

Om ruimte te creëren zullen we de komende weken onze voorraad zeer scherp aanbieden.
Er worden weer veel nieuwe modellen verwacht voor 2025 en daar profiteert u van bij aanschaf van uw occasion of nieuwe motorfiets!
Profiteer van kortingen oplopend tot wel €1250,- op occasions en tot €3000,- op nieuwe modellen.

Onze occasions zijn allemaal door inruil verkregen en met zorg geselecteerd.
Sta niet voor verrassingen deze winter en koop bij een erkend dealerbedrijf!

Geen plek voor een motor deze winter, of liever tenaamstelling in 2025?
Vandaag kopen en ophalen/betalen in het voorjaar behoort tot de mogelijkheden! 

Voor meer informatie:
0228-564000
Verkoop@niwa.nl

 

Bekijk hier onze deelnemende actiemotoren! 
https://www.niwa.nl/motoren/acties
 



NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion