Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 10R NINJA - 2008

Garantie: Nee
42280 Km
Lime Green
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KAWASAKI NINJA ZX-10R LIME GREEN

In deze advertentie mag ik u een Kawasaki ZX-10 R aanbieden. De motor heb ik na 4 jaar weer terug genomen van de vorige eigenaar. Deze heeft hem met veel liefde bereden en onderhouden. 

Deze Ninja is voorzien van veel extra's.

Akrapovic carbon uitlaatdemper met E-keur en incl. DB killer.
Akrapovic Cat. vervanger incl. bevestiging org. afdekcover.
Powercommander V incl. mapping.
KN luchtfilter.
Quickshifter Healtech.
Goodridge stalen remkabels.
Korte kentekenplaathouder.

Originele kawasaki seatcover. (dual seat + dual steps aanwezig)
Kellerman knipperlichten in de voorspiegels.

Motodynamic tail light.

Na een een uitgebreide check-up is het volgende vervangen.

Motul 5100 4T Synt. olie.
Oem Kawasaki oliefilter.
NGK Iridium bougies vervangen.
Luchtfilter geserviced.
Remolie voor en achter vervangen.
Remblokken achter vervangen door Brembo.
Nieuwe Bridgestone banden voor en achter.
Ketting en tandwielen nog in goede staat.


Heeft u nog vragen dan kunt mij bereiken via de whatsapp, mail of even bellen.

Met sportieve motor groet,

Jochem Westerhout




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JW SuperBikes
Ook van deze verkoper:
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.

Terug
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion