Nieuwsbrief:

KTM  1190 ADVENTURE R - 2013

56803 Km
Oranje
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM 1190 Adventure R ABS (2013) *Zijkoffers*

Nette en goed onderhouden 1190 Adventure R

- Origineel Nederlands
- Zijkoffers
- Rijmodi
- Skidplate
- 3 sleutels

Wilt u graag meer informatie over deze motor of wenst u een afspraak in te plannen?
Graag even telefonisch contact (ook via whatsapp mogelijk) of stuur ons een e-mail via de website.


Diverse motoren worden al gereserveerd voordat ze de kans krijgen om online te komen. Zorg dat je als eerste op de hoogte bent van onze nieuwe voorraad via de social-media kanalen
Instagram: jp.motoren Facebook: jpmotoren

Beste bezoeker, bedankt voor uw interesse in deze advertentie.
Op onze website vind u alle informatie waar wij u mee van dienst kunnen zijn.

Wist u dat:
- Wij RDW erkend zijn ( 24/7 tenaamstellen )
- Wij alle originele onderdelen en accessoires kunnen leveren
- Wij beschikken over haal- en brengservice
- Financiering mogelijk is via numotorrijden.nl
- Inruil van alle voertuigen mogelijk is
- Wij alleen op afspraak zijn geopend

De informatie die getoond wordt, proberen wij zo accuraat mogelijk te houden.
Wijzigingen of fouten van de gegevens zijn ten alle tijden voorbehouden.
Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op biedingen via e-mail of bericht wordt niet gereageerd.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JP Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion