Nieuwsbrief:

KTM  1190 RC 8 - 2008

Garantie: Ja
23526 Km
Oranje/zwart
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer bijzondere supersport met lage kilometerstand te koop: de KTM 1190 RC8!

Met zijn radicale uiterlijk en zeer agressieve handling is dit zeker geen beginnersmotor! Maar als je dit beest weet te temmen, zul je je absoluut geen moment vervelen! En als je denkt, 154pk... een nieuwere sportmotor heeft toch al 200 tegenwoordig? Ja, maar deze 154pk knalt er ZONDER traction control, electronische begrenzing of andere rijhulpen direct in door zijn 1150cc V-twin en 190kg rijklaar gewicht! En dat is al als hij in zijn Road-rijmodus staat, dus bereid je maar voor tot hij in zijn Race-modus komt. Oorspronkelijk is dit model ontworpen voor het circuit (sterker nog, voor de MotoGP), maar iemand bij KTM dacht dat het ook een leuk idee zou zijn om er een kenteken aan te hangen.

Origineel Nederlandse motor!

Inruil- en garantiemogelijkheden!

Kilometerstand: 23.526 km
Motorsegment: Supersport / race / track motor
Bouwjaar: 2008
Kleur: Oranje/zwart
Cilinderinhoud: 1150 cc
Vermogen: 113 kW / 154 pk
Aantal cilinders: V-twin
Massa rijklaar: 190 kg
Modelnaam: RC8
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers

Staat en onderhoud:
De motor verkeerd in goede staat, zowel optisch als technisch. Start, rijdt en remt goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een uitgebreide beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Kleppen gesteld
- Voorvork gereviseerd
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuwe remvloeistoffen voor en achter
- Nieuwe koppelingsvloeistof
- Koppelingssproeier gereinigd
- Nieuwe LED knipperlichten achter
- Luchtfilter gereinigd
De banden, kettingset en remmen zijn nog in goede staat.

De motor is voorzien van de volgende opties:
- Stuurdemper (origineel KTM)
- Radiale rempompen en remklauwen (origineel KTM)
- KTM powerparts remreservoir deksels
- Verstelbare rem- en koppelingshendel
- Hogere en donkere kuipruit van Puig
- LED knipperlichten (voorzijde origineel KTM in Spiegels)
- LED achterlicht (origineel KTM)
- Strakkere kentekenplaathouder
- Bobbins voor gemak met opbokken
- Road- en Racemodus (origineel KTM)
- Laptimer (origineel KTM)
- Spyball alarmsysteem

Het volgende wordt bij de motor meegeleverd:
- Originele reservesleutel en oranje werkplaatssleutel + keycard
- Spyball reserve afstandsbediening
- Originele bedieningshandleiding
- Originele kuipruit
- Originele rem- en koppelingshendel
- Originele remreservoir deksels
- Extra voortandwiel (tandje lichter)
- KTM powerparts softcase (bagage-tas die zo met de sleutel achterop gemonteerd kan worden
- Regenhoesje voor softcase
- Bagagerekje die zo met de sleutel achterop gemonteerd kan worden

De motor is origineel een mono-seat, maar er zijn buddyseat zadeltjes en voetstepjes op de markt die zo op de motor te monteren zijn. Echter is met zijn 2 op deze motor niet aan te raden.

Aldus zeer bijzondere motor met extreem   design en explosief race-karakter die met al het gedane onderhoud direct klaar is voor gebruik!

Voor meer informatie kun je contact opnemen.

De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk

Trefwoorden: racemotor, circuitmotor, trackbike, superbike, RC8C, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, cbr, cbr1000rr, gsxr, gsxr1000, R1, ZX10R, s1000rr, bmw, 1290
Opties en Accessoires:
Aftermarket kentekenplaathouder, Alarmsysteem, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Bobbins, Donkere kuipruit, hendels, andere, knipperlichten, andere, LED achterlicht, Monoseat, Originele uitlaat, Rem/schakelset, rempotdeksel, andere, Rimstriping / velgband, Stalen / RVS leidingen, Stuurdempers, Topkoffer, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Haar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion