Nieuwsbrief:

KTM  125 DUKE - 2016

Garantie: Nee
12729 Km
.
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

KTM 125 Duke ABS


- Kenteken: 41-MH-BN
- Merk: KTM
- Model: Tour
- Tellerstand: 12729 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 125 cc
- Aantal cilinders: 1
- Motorcode: 901
- Vermogen: 11 kW / 15pk
- Ledig gewicht: 125 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- LED koplampen

Infotainment

- Smartphone integratie

Overige

- Anti Blokkeer Systeem


De getoonde prijs is inclusief het tenaamstellen van de motor en het vrijwaren van het inruilvoertuig. Wij hanteren geen afleveringskosten!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of via WhatsApp contact opnemen via 074-2569835.

Bezichtigen of het maken van een proefrit is uiteraard mogelijk, dit kan ook ‘s avonds of in het weekend.
Inruil is mogelijk, tevens kopen wij ook alle merken auto’s en motoren in.

Alle moeite is genomen om de informatie juist weer te geven, maar fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Cattier auto's en motoren
Hoffmeijerweg 18
7495 RZ Ambt Delden
+31742569835
michel.cattier@gmail.com
  • Wilt U een auto inruilen op een motorfiets, of juist andersom? Dat kan! Bij ons hebt u de unieke mogelijkheid om een combinatieruil te doen. Neem contact met ons op of kom langs bij F. Cattier, voor meer motorplezier.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED koplampen, Smartphone integratie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Cattier autos en motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion