Nieuwsbrief:

KTM  125 DUKE - 2022

Garantie: Ja
3908 Km
ZWART/ORANGE
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze KTM 125 DUKE ABS is als nieuw , door ons nieuw geleverd , historie geheel bekend.
Is A1 ready.
  • Motorcenter Venlo al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
    ( onderdeel van Chris van Hoogstraten Holding groep )


    Ziet u de motor van u dromen, voor  bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag natuurlijk ook met volgend mobile nummer:  06-51305405

    We nemen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u op om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allemaal met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion