Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige 1290 Super Adventure R uit 2019.
- Skidplate
- Valbeugels
- Middenbok
- Topkoffer
- Tanktas
- Stickerset
Track Support biedt complete service voor zowel straat- als racemotoren.
Voor onderhoud, servicebeurten, reparaties, bandenservice, kleding, advies, kop koffie en nog veel meer bent u bij Track Support op het juiste adres.
Het team van Track Support is reeds 30 jaar actief binnen de motorsport en werkt samen met toonaangevende leveranciers en partijen.
Naast de winkel, webshop, werkplaats verleent Track Support ook paddockservice op het TT Circuit Assen tijdens motorsportevents van CRT, CRExperience en het International Dutch Championship.
Bekijk onze zeer uitgebreide webshop: https://tracksupport.nl/ waarin u alles voor uw motor vindt plus een variatie aan scherp geprijsde occasion motoren.
U heeft de keuze tussen de motor zo meenemen OF met afleverbeurt à €150,00.
- Proefrijden - Mogelijk
- Thuis bezorgen - (Gratis binnen een straal van 50 km. van Assen)
Volg ons ook op onze social media:
Facebook : @Track Support
Instagram : @Track Support
Youtube : @TrackSupportRacing
Track Support BV
Ketellapperstraat 19
9403 VS Assen
Bel ons: +31 6 26260615
Mail ons: info@tracksupport.nl
Openingstijden:
Maandag: op afspraak
Dinsdag t/m Vrijdag : 09:00-17:30
Zaterdag : 10:00 - 16:00
Zondag: gesloten
Koopavond: op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 108 mm x 108 mm |
Cilinder inhoud | 1301 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 160 pk / 118 kW bij 8870 tpm |
Max. koppel | 140 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | PASC (TM) slipper koppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwkoppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisframe van chroommolybdeen staalbuizen, geëloxeerd |
Vering voor | WP Semi-active suspension USD Ø 48 mm, veerweg 220 mm |
Vering achter | WP-PDS monoshock, veerweg 220 mm |
Remmen voor | 320 mm, 2 x Brembo four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating |
Remmen achter | 267 mm, Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1560 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 860 mm |
Drooggewicht | 217 kg |
Leverbare kleuren | Zwart |
Beschrijving | KTM`s rally experts hebben het grove geschut aan laten rukken voor de echte avonturiers. Ze hebben `s werelds meest geavanceerde travel enduro chassis volgestouwd met maar liefst 1301cc, 140 Nm aan koppel en een pittige 160 pk. Klaar om de strijd aan te gaan op elk terrein, deze kilometervreter is de ultieme offroad travel enduro voor de minder begane paden - hoe ruwer, hoe beter. |
 | Assen, Drenthe |
 | 06-26260615 |
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken