Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Oranje
Vermogen:
127 kW
Teller:
39.853 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ready to Race?

De voorgaande eigenaar was op een leeftijd gekomen om het qua snelheid wat rustiger aan te doen en heeft gekozen voor de spirit van de BMW R1250GS. Vandaar dat we deze als nieuwe KTM Super Duke in hebben mogen ruilen. De genoemde prijs is een super scherpe zo mee prijs zonder garantie omdat we alleen BMW GS'en verkopen. Wil je toch garantie via de KTM dealer bij jou in de buurt, een poetsbeurt en een nieuwe voorband? Dan wordt het € 9.100.
  • Steeds in onderhoud geweest bij de KTM dealer
  • Laatste onderhoudsbeurt bij 39.064 km
  • Voorband 1,7 mm (25%)
  • Achterband 2,9 mm (40%)
  • Extra achterband  3,2 mm (45%)
  • ABS
  • MTC Traction Control
  • Sport-Street-Rain modi
  • LCD scherm
  • WP suspension
  • Gecombineerde led knipper- en achterlichten
  • Valdoppen voor en midden
  • V-Trec rem- en koppelingshevel
  • 3 sleutels  + keycode card





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
GS Motoren
de Bres 2E
Marum
Plan de route
0621930154
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion