Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R SE - 2016

Garantie: Ja
31047 Km
SPECIAL EDITION
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Super Duke R Special Edition uit 2016 met slechts 31.047km..

Compleet met aflevermap, dubbele sleutels, onderhoud historie.

Rijkelijk voorzien van onderstaande accessoires:
- Akrapovic sportuitlaat
- Oranje wielen
- KTM Powerparts Gel zadel rijder
- KTM Powerparts Gel zadel passagier
- KTM Powerparts rem en koppelings hendels
- KTM Powerparts rem en koppeling hendel beschermers
- KTM Powerparts Flame Brake Discs
- KTM Powerparts korte kentekenplaat houder
- KTM Powerparts CNC gefreesde en oranje geanodiseerde T-stuk en kroonplaat
- KTM Powerparts CNC gefreesde en oranje geanodiseerde reservoir deksels
- KTM Powerparts Carbon koppeling / ontsteking deksel cover
- TPMS, banden spanning meters
- Instelbare rijmodus
- LED koplamp en knipperlichten
- Meest hoogwaardige WP vering, volledig instelbaar voor en achter
- etc.....

Motorfiets is in hele nette staat en wij voerde net de 30.000km beurt uit inclusief nieuwe ketting / tandwielen. 

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion