|
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 108|71 |
Cilinder inhoud | 1,301 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Electrisch |
Vermogen | 177|132|8,870 |
Max. koppel | 141|7000 |
Koppeling | Meervoudige oliebadkoppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwkoppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisframe van chroommolybdeen staalbuizen, geëloxeerd |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP monoshock |
Remmen voor | 320 mm, 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating |
Remmen achter | 240 mm, Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1,482 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 195 |
Leverbare kleuren | Zwart, Wit |
Beschrijving | Gebaseerd op het nieuwste KTM 1290 SUPER DUKE R PROTOTYPE, is de KTM 1290 SUPER DUKE RR de definitie van READY TO RACE. 9 kilogram lichter dan de standaard KTM 1290 SUPER DUKE R, met een vermogen-gewichtsverhouding van 1:1 en ultra-exclusieve, lichtgewicht koolstofvezel carrosserie, de KTM 1290 SUPER DUKE RR is een geheel nieuw BEEST met een nog gemener karakter. |