Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
KTM 450 SX-F
- 2023
- 76 Uur
- Geheel orgineel in super staat.
- Orignele uitlaat nieuw
- Orginele vering nieuw
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 1-cilinder, 4-takt |
Boring x slag | 95|63,4 |
Cilinder inhoud | 449,3 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, DDS multiplaat, Brembo hydrauliek |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chrome-molybdeen stalen centrale-buis frame |
Vering voor | |
Vering achter | WP Xplor PDS schokdemper |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 220mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 106 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het pad om een bestseller te worden is geplaveid met jaren aan modder, zweet en versnellingen. De KTM 450 EXC-F heeft nooit een stapje terug gedaan en de elementen laten winnen; in plaats daarvan heeft hij met zijn onvoorstelbare verhouding tussen kracht en gewicht het podium zonder meer voor zich ingenomen. Als je onder de aangekoekte modder zit zul je het plezier van deze compacte machine ongetwijfeld begrijpen. |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
| Giessenburg, Zuid-Holland |
| 06-30188051 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster.
In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken