Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
.
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10134

ONTWAAK JE AVONTUUR – DE NIEUWE KTM 790 ADVENTURE IS HIER


Ga verder. Sneller. Harder.
De nieuwe KTM 790 Adventure is terug – scherper, lichter en intelligenter dan ooit tevoren. Ontworpen voor de rijder die geen genoegen neemt met grenzen, maar ze opzoekt en verlegt.

Met zijn krachtige 799cc parallel-twin motor, geoptimaliseerde rijhulpsystemen en een ongeëvenaarde balans tussen asfaltprestaties en offroad-capaciteiten, is dit de ultieme reisgezel voor elke rit – of je nu over bergpassen raast of woestijngrond trotseert.


Compact, wendbaar en vol adrenaline

Krachtige prestaties, ook op het terrein

Volledig instelbare vering voor elk type ondergrond

Geavanceerde elektronica & rijmodi voor maximale controle

Klaar voor elk avontuur, groot of klein!


Durf te rijden waar anderen stoppen.

De KTM 790 Adventure wacht op je. Ben jij er klaar voor?
KTM 790 Adventure
Oranje
Nieuw!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Urk
Het Scheer 11
Urk
Plan de route
06-27031554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion