Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ORANJE
Vermogen:
77 kW
Teller:
12.049 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kneiterdikke Duke 890

- ABS Quickshifter Tractioncontrol
- Rijmodi
- Korte kentekenplaathouder
- Valprotectie
- Mooie spiegels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Barbier Motorsport Havelte
Oeveraseweg 6
Havelte
Plan de route
0521-342960
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion