Nieuwsbrief:

LAVERDA  668 I.E. - 1997

Garantie: Nee
28057 Km
Geel
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
laverda - 668-ie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer zeldzame Laverda 668 ( Zane)
Altijd in onderhoud geweest bij mister Gijs van Dijk
Hoogwaardige materialen zijn voor deze motor gebruikt. 
Alle updates en modificaties gehad.
Zoek je iets speciaals waarvan de waarde alleen maar meer gaat worden ?

Vaste meeneemprijs : € 3.500,-


inruil motor mogelijk
 
Opties en Accessoires:
Injectie, Marchesini wielen, Thermignoni Carbon Dempers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Xtreme on Wheels
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion