Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette en jonge Mash British Seven 125 incl:
- Garantie
- Kleine onderhoudsbeurt
- Onderhoudshistorie
- Bagagedrager
Zeer goed onderhouden Mash British Seven 125 die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie traject!
Motor is door ons nieuw verkocht en komt rechtstreeks van de eerste eigenaar!
Standaard geschikt voor het A1 rijbewijs!
De geheel nieuwe British Seven 125 LC ABS is vanaf nu voorzien van een vloeistofgekoelde 125cc 1-cilinder. Levert niet alleen meer vermogen (11kW) dan zijn voorganger maar is ook nog eens stiller en verfijnder. Zijn grote groene tank en retro tankdop bepalen niet alleen de look maar je kan er ook vele kilometers mee maken. Dit is mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Euro5 elektronische benzine inspuiting. Ook de remmen zijn helemaal up to date. Een modern ABS remsysteem zorgt ervoor dat de Britisch Seven 125 LC altijd op tijd stilstaat! Naast standaard LED verlichting voor en achter is ook het dashboard geheel vernieuwd.
Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.
Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!
Beschrijving
Merk Mash
Model British Seven 125
Kleur Groen
Segment Retro
Cilinderinhoud 124 cc
Kilometerstand 14.577 km
Bouwjaar Mei 2023
Garantie Fabrieksgarantie tot en met Mei 2026
Marge/BTW Marge
Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl
Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Viertakt eencilinder |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 124 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Euro4 DELPHI elektronische benzine inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | |8.5| |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | 105 |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopische hydraulische vork, 35 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | Schijfrem, 300 mm, 3 zuigerremklauw |
Remmen achter | Schijfrem, 220 mm, 3 zuigerremklauw |
Voorband | 90/90-18 |
Achterband | 110/90-16 |
Wielbasis | 1970 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 112 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De geheel nieuwe British Seven 125 LC ABS is vanaf nu voorzien van een vloeistofgekoelde 125cc 1-cilinder. Levert niet alleen meer vermogen (11kW) dan zijn voorganger maar is ook nog eens stiller en verfijnder. Zijn grote groene tank en retro tankdop bepalen niet alleen de look maar je kan er ook vele kilometers mee maken. Dit is mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Euro5 elektronische benzine inspuiting. Ook de remmen zijn helemaal up to date. Een modern ABS remsysteem zorgt ervoor dat de Britisch Seven 125 LC altijd op tijd stilstaat! Naast standaard LED verlichting voor en achter is ook het dashboard geheel vernieuwd. Geschikt voor A1 rijbewijs. |
| Dealerschappen: AGM, HYOSUNG, MASH, MOTO MORINI, ROYAL ENFIELD |
Na ongeveer 15 jaar als monteur actief geweest te zijn in de motorsport ben ik in 1997 'uit vraag van de klant' begonnen met verkoop van onderdelen en accessoires met daarbij onderhoud en reparatie van motorfietsen. Tijdens de beginperiode bleek al snel dat de ervaringen uit de motorsport een grote bijdrage leverden aan de vakkundige reparaties, die al heel snel in grote getale werden uitgevoerd.
Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf waar men oog heeft voor de wensen en de behoeften van de scooter- en motorklant. De voorraad onderdelen en accessoires groeide uit van de bekende bougie en luchtfilter, naar een zeer uitgebreide voorraad. Dit alles is uitgebreid met dealerschappen voor zowel scooter en bromfiets als helmen en kleding.
 | Serooskerke, Zeeland |
 | 0118-596311 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken