Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 1100 - 1994

Garantie: Nee
69928 Km
Beige
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • * Zeggen de foto's van de motor nog niet genoeg, kijk dan bij ons op de website daar is een kort filmpje te zien van deze motor, vergeet de instellingen van youtube niet op 4K te zetten.

    * Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om tegen betaling de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden garantie.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, corbin zadel, Floorboards, kofferbeugel set, Kofferset, speciaal zadel, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion