Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Moto Guzzi California 1400 Touring!
- Slechts 13.500 KM op de teller
- In mooie staat!
- ------
Lowlands Biker Store in Zwolle.
2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren.
- Official Dealer Indian Motorcycle
- Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
- Official Dealer Moto Guzzi
- Official Dealer Aprilia
Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 90 ° V-twin motor, 4-takt, 4 kleppen, dubbele ontsteking |
Boring x slag | 104|81,2 |
Cilinder inhoud | 1,380 |
Comp. verhouding | 10,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 95,2|71|6,500 |
Max. koppel | 120|2,750 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | standaard achterbrug, Ø 46mm, met radiale remklauwen montagebeugel |
Vering achter | achterbrug met dubbele schokdemper met instelbare veervoorspanning. |
Remmen voor | dual 320 mm RVS zwevende remschijven, Brembo radiale remklauwen met 4 horizontaal tegengestelde zuigers |
Remmen achter | 282 mm RVS vaste schijf, Brembo zwevende remklauw met 2 parallelle zuigers aluminium legering |
Voorband | 130/70 R 18” |
Achterband | 200/60 R 16” |
Wielbasis | 1,685 |
Lengte | 2,445 |
Breedte | 1,030 |
Hoogte | 1,460 |
Zithoogte | 740 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Grigio Elegance, Marone Executive |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: INDIAN, PIAGGIO |
Als Officieel dealer van Indian en de verkoop van Harley Davidson motoren is de passie voor amerikaanse motoren duidelijk.
Een nog grotere passie is het customizen van deze motoren. Wij bouwen deze unieke motoren in onze werkplaats in Zwolle. Daarnaast helpen wij u graag bij het realiseren van uw ideeën. Heeft u een specifiek ontwerp in het hoofd? Of het nu gaat om een Bagger, Mexican style, een cafe racer of een andere trend, we maken het graag voor je! Soms moet je echter een motor ook gewoon origineel laten.
Ook verzorgen wij graag voor u het onderhoud, spuitwerk en bijvoorbeeld het herstellen van schade. Wij beschikken over een goed uitgeruste werkplaats en meer dan 20 jaar ervaring in reparatie en onderhoud.
| Zwolle, Overijssel |
| 038 4211701 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken