Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 3 - 1992

Garantie: Nee
70902 Km
Blauw
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
25 Jaar en ouder is klassiek. Maar voor veel rijders is een motorfiets van 25 jaar gewoon nog een motorfiets. Maar als zo’n machine keurig zijn onderhoud krijgt, schrikt deze niet van twee ton+ op de teller. Het remmen gebeurt met Moto Guzzi’s integrale remsysteem waarbij het rempedaal de achterrem en de linker voorremschijf bediend. De ‘handrem’ werkte op rechts.We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Middenbok, Originele uitlaat, We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion