Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  GRISO 1100 - 2006

Garantie: Ja
76948 Km
Rood
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog een nette Griso 1100 in de stoere rode kleur.

Net door ons voorzien van een set Michelin Road 6 banden.

Motorfiets is voorzien van een mooie Remus uitlaat maar ook de originele is erbij aanwezig.

Verder voorzien van valbeugels, Cilinderbeschermbeugels, windscherm,  bagagedrager, extra lampen en andere spiegels.

Verder zit er nog een rekening van bij met groot onderhoud en wat meer spullen zoals originele spiegels en een ander windscherm.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Ook inruil en of financiering is op deze motorfiets mogelijk. 

De koffie staat klaar bij het raam van Koeman motoren. 




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Bagagerek, Cardan aandrijving , dempers, andere en uitlaatsystemen, extra lampen, hendels, andere, Originele uitlaat, spiegels, andere, Sportuitlaat, Tanktas, Topkoffer, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion