|
Motor | V-twin, blokhoek 90°, viertakt, luchtgekoeld |
Boring x slag | 92|80 |
Cilinder inhoud | 1064 |
Comp. verhouding | 9.8 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Weber-Marelli electronische injectie |
Ontsteking | digitaal electronisch |
Vermogen | 88.1|64.8|7600 |
Max. koppel | 89|6400 |
Koppeling | droge koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.2 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | upside-down telescoopvork Ø 43 mm, volledig instelbaar |
Vering achter | enkelzijdige swingarm met progressief linksysteem, volledig instelbare |
Remmen voor | zwevende gemonteerde dubbele remschijven van roestvrij staal |
Remmen achter | vaste remschijf van roestvrij staal, Ø 282 mm, zwevend gemonteerde |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2260 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1070 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 227 |
Leverbare kleuren | Guzzi Black, Pearly Blue, Special Yellow, Corsa Red |
Beschrijving | Het duidelijk zichtbare frame, de krachtbron, de forse brandstoftank en de dicht op elkaar gepakte ribben op de cilinders van de legendarische Moto Guzzi V-twin laten geen twijfel bestaan over de aspiraties van de Griso. Het frame vormt samen met de 1.100 cc motor een superstijf geheel, waarbij de individuele onderdelen die uiterlijk het karakter van de Griso bepalen, nog eens extra worden benadrukt. |