Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Geel
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Back to school campain: 1 tm 30 september:
Gratis kofferset t.w.v. €1000,- cadeau!

Nu direct uit voorraad leverbaar! Kom proefrijden op ons demo model.

De PFF versie met Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist kost €800,- extra!
Adaptieve Cruise Controle is er voor slechts €200,- bij te kopen.

Moto Guzzi heeft op de EICMA de cover van de langverwachte Stelvio gelanceerd, waarmee de terugkeer van het al lang niet meer leverbaar model officieel wordt gemaakt. De fiets komt terug in een modern jasje met meer kracht, de nieuwste technologie, een nieuwe motor en een eigentijds ontwerp.

De Stelvio uit 2024 wordt aangedreven door dezelfde 1042cc V-twin-motor met ‘compact blok’ die onlangs werd geïntroduceerd op de V100 Mandello, hoewel hij zich in verschillende opzichten onderscheidt. De beslissing om bijvoorbeeld een oliecarter te creëren dat via een membraanklep van het carter is geïsoleerd, heeft geresulteerd in extra grondspeling. Ook maakt de cardanas gebruik van een aluminium enkelzijdige arm die versterkt is om beter geschikt te zijn voor off-road gebruik.

Optionele PFF Rider assistence solution omvat 4D radar technologie voor extra veiligheid door middel van Following Cruise control, Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist.
Opties en Accessoires:
Bochten ABS, Cruise control, Traction control (4 standen), 5 Rijmodi, 5-Inch kleuren TFT-display, Bluetooth connectivity (MIA), Optionele PFF Rider assistence solution, Zijkofferset, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion